donderdag 4 maart 2010

Aanloop naar 6uur van Stein

Het zonnetje begint terug te schijnen, de vogeltjes te fluiten en er komt terug een glimlach op de gezichten van alle mensen. De lente is in optocht! Na lange dagen lopen in het donker en in de koude zal het goed doen om opnieuw wat loopjes te kunnen doen in het zonnetje! Geert zal zich volop fysiek en mentaal aan het klaarstomen zijn om de 6-uren loopwedstrijd van dit weekend tot een goed eind te brengen! Ik ga (spijtig genoeg) niet deelnemen aan deze wedstrijd aangezien mijn ervaring in lange afstand beperkter is en ik geen onnodige blessures wil oplopen. Ik wens Geert alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes toe!

Zoals beloofd ging ik het filmpje nog op de blog zetten van de laatste "buitenlandse trainingsstage" :-). Hieronder vind je het resultaat:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten