woensdag 24 maart 2010

Fysieke trainingsarbeid !

Na de 6 uur van Stein (of zeg maar 5 uur!!) heb ik eigenlijk niet stil gezeten. Na één rustdagske ben ik er weer ingevlogen. In totaal had ik op het gemakske de eerste week weeral ruim 60km.

Vorige week dan eindelijk begonnen aan mijn trainingschema dat gericht is op de TAR.
Verrast! Verrast over hoe goed ik me momenteel wel voel, stel ik tevreden vast dat ik vorige week 82km heb gedaan en dit met veel weerstandstraining erin.

Is het nu de training of heeft het te maken met het zonneke?????

Zondag was de topper! 's Morgens vroeg een intervaltraining gedaan met versnellingen bergop en dan had ik tegen de middag aan met enkele collega's afgesproken om te gaan mountainbiken! Na al het geregen van de vrijdag en zaterdag lag de omloop er bijzonder slijkerig bij. FUN!!!!

De slijkdabbers!

Na dat ik maandag een toerke ben gaan loslopen hebben Joris en ik dinsdagmorgend de loopsloefkes efkes aangebonden en een toerke gaan lopen. Na 33,5km in 2u54min stelden we vast dat we op de goede weg zijn. Een gigantische verbetering is het gebruik van LEPPIN Energy Boost!

Leppin!!! Je merkt het verschil pas nadat je het echt hebt geprobeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten