maandag 30 augustus 2010

Nog 6 dagen tot de start!

Gisteren een toertje gaan lopen bij de vrienden van Team TJAK. Deze lopen voor het goede doel en hadden een benefiet-tweedaagse met op zondag een loop- of wandeltocht. Rustig 20km gelopen over een aangenaam parcours, een praatje geslagen met Wim en Jack en daarna lekker gegeten. Het was een goede organisatie en ik denk dat ze ook dito zijn voorbereid op de TAR.

Langs beide kanten vindt u een foto van een bevoorading in Warth tijdens de TAR van vorig jaar. Tijdens de bevoorading is er van alles te verkrijgen zoals: bananen, energyrepen, dadels, appelsien, drank,.....etc.




De bevoorading zijn niet alleen belangrijk om energy bij te tanken maar hier zijn ook tijdslimieten ingesteld die behaald moeten worden.



Vele mensen vragen ons de laatste dagen of we er klaar voor zijn. Wel, ik weet het niet. We weten niet echt wat we kunnen verwachten. Ik denk wel niet dat het aan onze voorbereiding zal liggen. We hebben in enkele maanden (6) meer dan 2000km gelopen in allerlei omstandigheden. We kunnen alleen maar hopen van geen blessures te lopen en dat het weer wat meezit. Dit weekend is de Ultra Trail du Mont-Blanc afgelast wegens stormweer!!

Voorlopige weersvoorspellingen geven voor de TAR-week redelijk droog weer maar zeer lage temperaturen met maxima rond de 16°C. Als je weet dat per 1000hm de temperatuur een 6 graden zakt, weet je dat het wel eens fris kan worden!!!

2 opmerkingen:

  1. Wat het ook voor weer wordt: succes en veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,

    Heel veel succes ginder voor jullie alletwee. Een goede reis gewenst. Geert vond toch heel fijn dat ik vandaag met jou uw laatste km heb mogen lopen op Belgische bodem voor jullie uitdaging. Wat voor u loslopen was, was voor mij een goede aangename training. Hopelijk internetaansluiting daar zodat ik kan blijven volgen op jullie weblog.


    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen