vrijdag 13 augustus 2010

Nog 3 weekjes

Jaja, het aftellen is nu echt wel begonnen. Binnen drie weken zitten we in de auto naar Ruhpolding, de start van de TAR. Stilaan begint de stress te stijgen. Een lijstje maken met de benodigdheden, opzoekingen in het reglement, laatste aankopen van sportvoeding,.....etc.
Deze week nog mijn loopsloefkes gekocht voor de TAR. Veel mensen vragen me meermaals waar ik m'n sloefkes haal. Nu, ik ga al jaren naar Runners Service, kortweg RSLab, die zowel een winkel in Duffel, Beveren en Gent hebben. Men vindt er vakmensen die weten wat het is om lange afstanden te lopen. Hun wetenschappelijke loopanalyse zorgt vervoor dat men de juiste schoen voor jouw type loper kan meegeven.

Gisteren, donderdag, ben ik met Joris een langeduur training gaan doen. De locatie was de MTB-parcours van Herentals en omstreken. Een leuke afwisselende training eindigde na 3uur en een totaal van 34 kilometertjes. En de loopsloefkes, trailrunners Brooks Adrenaline, zijn goed bevonden.

De laatste 7 dagen hebben we zo weeral een goede 120km in de beentjes zitten. Hopelijk kunnen we er volgende week nog eens een 130 à 140km doen en dan zullen we wel klaar zijn voor het avontuur zekers???

1 opmerking:

  1. Amai nie, goed aan het doortrainen, zie ik.
    Het avontuur komt wel ( angstaanjagend) dichterbij.
    Hier nog alles redelijk goed met de trainingen: weliswaar toch wel wat minder kilometers dan wat jullie doen, maar de schrik om geblesseerd te starten zit er toch wat in.

    groetjes,
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen