dinsdag 6 juli 2010

Recuperatieperiode?

Het is ondertussen al effe geleden sinds het vorige bericht. Reden: we hebben het allebei heel druk gehad op het werk, ikzelf ben een week naar Italië geweest en Joris is ondertussen vertrokken voor 3 weken trekking in Corsica.

Zoals je dus al hebt gelezen zijn ben ik te samen met Tinne en een groep kennissen naar Italië geweest. Meerbepaald 6 dagen Abruzzen en 2 dagen Rome.

Groepsfoto in Abruzzen.
We hebben 5 dagen gaan stappen in het Natuurpark Abruzzen. We hebben een paar lange stapdagen gehad waarbij we toch een 1000 tot 1600 hoogtemeters hebben overbrugd.
Het is een gebied waar nog beren en wolven leven. We hebben het geluk gehad om uiteindelijk een wilde beer te zien. Misschien later er nog een fotootje van.
Na de Abruzzen waren er nog 2 dagen in Rome, ik kan meegeven dat het daar even warm was als hier!!!!!

Foto van het Colloseum en een deel van het oude stadsgedeelte van Rome.


Het was leuk, maar ik heb het gevoel dat mijn conditie in dalende lijn is na twee weken rustig aan.

Vandaag heb ik me dan last-minute dan toch maar ingeschreven voor de 6 uur van Aalter, nu zondag. Ik hoop er terug een boost te krijgen om mijn training terug goed op te nemen. Uiteindelijk is het nu nog maar 59 dagen tot de start van de TAR.

Het zal dus ook snel 21 juli zijn zodat ik op mijn verjaardag naar Oosterijk kan vertrekken om 2 weken te trainen in de bergen. Misschien neem ik daar ook wel deel aan de marathon in Fussen of in Davos. Wie weet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten