vrijdag 12 februari 2010

Terug in België

Hey iedereen!



Ik ben net een paar dagjes terug van het zweedse lapland maar merk dat het wit me precies gevolgd is tot in België :-). Onze wintertrekking is iets anders verlopen dan gepland door enkele verrassingen op het terrein. Na een mix van 80km sneeuw, rots en ijs hebben we ons doel moeten aanpassen en waren we verplicht om een inkorting van de route te nemen. Als gevolg van het ruwe terrein was de zijkant van alle pulka's eveneens op verschillende plaatsen gescheurd. Doe daar bovenop nog een vrieswond op mijn duim en gevoelloze tenen door de felle koude van -22°C, en je hebt een goed beeld van onze trip. Toch was het niet alleen afzien. We zijn door moeder natuur getrakteert geweest op prachtige zichten, noorderlicht, ... . Elke keer opnieuw adembenemend knap! Onder dit bericht zet ik alvast enkele foto'tjes. Het filmpje kan je over enkele weken verwachten.




Ik heb gisteren mijn eerste loopje gemaakt na de reis en ondanks de half gevoelloze tenen verliepen de net geen 19km vrij vlot. Verder zijn we momenteel een overnachtingsplaats aan het zoeken in Kitzbühel omdat daar geen slaapaccomodatie voorzien is. En we zijn voorlopig de enige belgen die zich ingeschreven hebben voor de translpine run. We houden jullie op de hoogte!

1 opmerking:

  1. wat ziet dat er te gek uit!!! En dan ook nog aurora borealis in het echt zien...
    Succes met de voorbereiding op de transalp...
    (die wil ik nog wel eens graag op de mtb doen)

    BeantwoordenVerwijderen