maandag 22 februari 2010

Nog 2 weken!



Ja, tijd gaat snel! Binnen 2 weken, 7 maart is het de 6 uur van Stein. Gezien mijn zéér gebrekkelige voorbereiding heb ik nog getwijfeld of ik wel zou gaan.

Iedereen weet natuurlijk dat een voorbereiding van 10 weken, gespreid over de periode van 14/09/09 tot nu, een lachertje is en zeker niet voldoende is om goede resultaten te boeken.

Nu, die kogel is door de kerk, ik ga starten!

Vorige zomer had ik de intentie om te proberen 70km te halen op deze 6 uur. Nu zijn de ambities gewijzigd, proberen 50km te halen en dan zien we wel wat lijf en leden verder nog toelaten.
Alleszins zal het een ervaring zijn en kan ik nog zeggen dat er enkele toppers in de ultraloopwereld aanwezig zullen zijn.
Nu op gebied van training heb ik mij verleden week voor één maand gaan inschrijven in de fitness. Ik heb vorige week wat krachttraining gedaan, specifiek naar het lopen en verder cardio getraind.
Gisteren, eindelijk nog eens buiten kunnen lopen, 3u28min en 37,5km. Spijtig, maar wegens het werk had ik geen tijd genoeg om de marathonafstand te klaren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten