zondag 2 mei 2010

Goed Bezig?

De laatste weken had ik jullie al wel eens laten horen dat we stilletjes aan de kilometers gingen opdrijven. Deze week resulteerde dat voor Joris in 118km en voor mij in 131km.
Ikzelf kan op een fantastische maand terugkijken. Ik heb in totaal dus 398,5km gelopen in de afgelopen 4 weken waarvan 1 week met maar 50km wegens een weekendje weg en professionele verplichtingen. Niet slecht peins ik!

Deze week tracht ik de lijn van vorige week nog even door te trekken en hoop inclusief de Maasmarathon ongeveer een 130km te lopen.
Ik loop de Maasmarathon tesamen met Joris en hopelijk kunnen we een steentje bijdragen om een Gentse collega, Chris, bij te staan tijdens zijn eerste marathon. Zijn doel daar is 3u30min. Hier hopen we dan ook een filmpje van te tonen.

1 opmerking:

  1. Amai, dat zijn al serieuze aantallen per week. Jullie zullen alleszins goed getraind aan de start van de TAR verschijnen.
    Nog veel succes aan de collega in zijn marathon!
    Ben benieuwd naar het filmpje

    Groetjes,
    Heidi ( GoreTex Runnersworld Team).

    BeantwoordenVerwijderen