zondag 16 mei 2010

Flor!

Een tijdje geleden heeft Flor, goede vriend van
"De cel vermakelijkheden" , een ongeluk gehad tijdens een loopwedstrijd. Flor is een fantastische gast, dito kunstenaar... etc.

Enkele kameraden van "De cel vermakelijkheden" hadden het idee opgevat om een fietstocht naar Scherpenheuvel te doen en daar een symbolisch kaarsje te laten branden. Dit als morele steun voor Flor en Katja.


Voor zoiets zeg ik natuurlijk niet nee, maar... ik wou toch nog enkele kilometerkes trainen, gezien mijn trainingsschema in het water was gevallen met lichte irritaties of blessurekes.

De oplossing lag voor de hand, ik zou naar Scherpenheuvel lopen en dit in bijzijn van mijn "vaste" begeleider, Frans. In Scherpenheuvel zou Tinne en onze dochter Lies ons opwachten en, na tesamen wat te gaan eten, zouden ik en Frans ons aansluiten bij de rest van de bende om terug naar huis te fietsen.

Zo gezegd, zo gedaan....


Resultaat: looptocht van 48km880 in 4u43min en daarna een fietstocht van 51km.


Nog, om gek te doen, even goochelen met getallen:

Laatste week: 78km
Laatste 6 weken: 599km !!!!!!!


Deze week laatste voorbereidingen voor de Eifelsteig. Niet te veel meer lopen, volgend weekend gaat zwaar genoeg zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten